דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לדעת לפני שמתחילים שיווק באינטרנט 

מאת    [ 09/08/2011 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 2416 פעמים ]

 חיוני כי תבחרו מערכת המאפשרת לך למנף את הזמן שלכם. ישנם עסקים רבים מדי שם בחוץ שהם פשוט רק זה – עסקים. אבל זה כל מה שהם. יש להם איזה מוצר שאפשר למכור להם ויש להם תוכנית תגמול … את השאר, הם משאירים אתכם לפתור לבד.

עכשיו, אם אתם נתקלים בעסקים מהסוג הזה, אנחנו לא נתפלא, כי התעשייה מלאה בהם. זכרו כי ללא מערכת נכונה או משפך שיווק, שתלמד אתכם כיצד להמיר מועמד שלכם או תנועה לאתר שלכם למכירות, תוכלו לבלות את רוב זמנכם במאבק לנסות להבין איך להגדיל את העסק ולהפיק ממנו רווח.

 כמו כן, אם אין למערכת כל הכשרה טובה לללמד אתכם איך לייצר מועמדים (ולא ע"י הטרדת חברים ובני משפחה) אז מה יש לך הוא עסק "ללא המתנע". העסק שלך לא יילך לשום מקום בלי מועמדים.

הדבר השני שכדאי לזכור הוא שמערכות טובות ומשפכי שיווק מאפשרים לכם "למנף" את הזמן שלכם. אני לא יודע מה איתכם, אבל הסיבה שאנחנו בונים את העסק שלנו היא כדי שנוכל לברוח ממנו! אף אחד לא אוהב להיות כבול 5 ימים בשבוע וגם אתם לא אמורים להיות. צריכה להיות לכם האפשרות להיות מסוגלים להתרחק מהעסק שלך, אבל עדיין להיות מסוגלים לייצר הכנסה תוך כדי שאתם לא "עובדים".

שאלו את עצמכם האם המערכת שלכם מאפשרת לכם לעשות את זה?

עם מערכות הנכונה, העסק שלכם צריך להמשיך לרוץ בעצמו ולקצור רווחים. זה לא אומר שאתם לא צריכים לעשות שום עבודה, אבל זה אומר שאתם לא צריכים להיות פעילים בתוך העסק שלכם 12 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ולפקח עליו כמו נץ! מי רוצה את זה בכלל?! המערכת חייבת לאפשר לכם את ההזדמנות להתרחק ולעשות את הדברים שאתם רוצים ליהנות מהם בחיים.

עכשיו יש הרבה אפשרויות שונות כאשר מדובר במערכות השיווק המקוון. אתם יכולים לבחור מכירה ישירה, שיווק רשתי, שיווק שותפים, איביי, מסחר אלקטרוני. ישנם כמה אחרים, אבל אלה הן האופציות הזמינות והפופולריות ביותר. ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחת מהם, אבל חשוב לבחור את הנישה הנכונה בהתבסס על הצרכים והמטרות שלכם.

לדוגמה, אם אתם רוצים לצאת מהחוב מהר או להחליף את המשכורת החודשית מהחברה כבר השנה, אז אתה צריך ללכת עם רכב אשר נועד בעצם כדי לעשות את זה. במכירות ישירות יש תגמול שבו אתם "מקבלים את הכסף מראש". הם משלמים עמלות גבוהות שמתגמלות אתכם על המאמץ שאתם משקיעים אבל לא מתמקדות בהכנסה פאסיבית. אם זה אלו המטרות שלכם , יכול להיות שזה מה שמתאים לכם.

חברות שיווק רשתי מן הצד השני הן בעלות מודל עסקי ארוך טווח ומתמקד יותר על הכנסה פאסיבית. אז אם אתם אנשים שאוהבים את המוצר ומאפשרות לבנות ארגון הפצה, ואתם רק רוצים לבנות משהו בצד ולא באמת דורשים תוספת הכנסה מיידית, אז שר"ש היא הדרך בשבילכם.

כל עוד אתה מבינים מה כל סוג של מערכת מציעה לכם ומה היא נועדה לספק, אז אתם לא יכולים לטעות או להתאכזב. הקפידו קודם לבדוק את הצרכים ואת המטרות שלכם, ורק לאחר מכן לקבל החלטה משכילה.


 

 

חזי הרשקוביץ הוא מומחה לשיווק באינטרנט ולמדיה חברתית. למידע נוסף הרשמו לקורס החינמי ללימוד שיווק רשתי באינטרנט שהוא מעביר יחד עם אדריאנו לשקוביץ מהאתר NICE2CQ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב